stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۸ مرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 18 August , 2024
  • کد خبر : 110141
  • 31 فروردین 1399 - 3:05
2

گفت‌وگوی ترامپ با رهبران کره‌جنوبی و مکزیک درباره‌ کرونا

گفت‌وگوی ترامپ با رهبران کره‌جنوبی و مکزیک درباره‌ کرونا

رییس جمهوری آمریکا در مورد شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در جهان با روسای‌جمهوری کره‌جنوبی و مکزیک به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با مون جائه این، رئیس‌جمهوری کره جنوبی حول محور مبارزه با کروناویروس به بحث و گفت‌وگو پرداختند و ترامپ از کمک‌های کره‌ی جنوبی در تهیه کیت‌های آزمایشی کرونا در ایالات متحده ابراز تشکر و قدردانی کرد.

کاخ سفید هم‌چنین در بیانیه‌ای اعلام کرد، هر دو رییس‌جمهوری برای شکست کرونا، جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر این ویروس و احیای اقتصاد جهانی با اجرای همکاری‌های مشترک به توافق رسیدند. دو طرف همچنین در مورد راه‌های تقویت روابط امنیتی میان دو کشور آمریکا و کره‌جنوبی گفت‌وگو کردند.

کاخ سفید همچنین اعلام کرد که ترامپ به تازگی با آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس‌جمهوری مکزیک نیز در رابطه با اپیدمی کرونا به مذاکره پرداخته است. دو طرف توافق کرده‌اند که اعمال محدودیت‌های عبور و مرور در مرزهای مشترک دو کشور را به منظور مبارزه با ویروس کرونا ادامه دهند.

کاخ سفید اعلام کرد که روسای‌جمهوری دو کشور همچنین در مورد لزوم حفظ محدودیت‌ها در تردد از مرزهای زمینی دو کشور برای اهداف غیرضروری به بحث و گفت‌وگو پرداختند. این در حالی است که مرزهای دو کشور برای مقاصد تجاری، بهداشتی، امنیتی، تأمینی و سایر صنایع که برای کشورها نقشی حیاتی دارند، باز باقی می‌مانند. ترامپ هم‌چنین برای حمایت و تقویت سیستم بهداشت و درمان مکزیک اقدام به تأمین و ارائه‌ منابع اضافی برای دولت مکزیک کرده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.