stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۸ مرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 18 August , 2024
  • کد خبر : 115652
  • 08 اردیبهشت 1399 - 21:00
2
فرماندار شهرستان همدان خبر داد:

ایجاد ۶۵۰۰ شغل در سال گذشته

ایجاد ۶۵۰۰ شغل در سال گذشته
فرماندار شهرستان همدان از تحقق 105 درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سال 98 خبر داد و افزود: سال گذشته 6 هزارو 211 مورد تعهد اشتغال شهرستان بود که 6هزار و 500 شغل محقق شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حسین افشاری در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان که در سالن شهدای دولت فرمانداری همدان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان جهش تولید گفت: این نامگذاری به منظور حرکت هدفمند، تعیین اولویت های کاری و تلاش بیشتر در جهت تحقق چشم اندازهای تعیین شده است.

وی با اشاره به ۷۸ پروژه پیشنهادی اولویت دار از سوی دستگاه های اجرایی، تصریح کرد: ۲۸ پروژه بعنوان اولویت نخست شهرستان تعیین شد تا با تمرکز بر آن ها طرح ها هرچه سریعتر به سرانجام برسد و همزمان در گام بعدی ۵۰ پروژه دیگر به عنوان اولویت دوم مد نظر قرار گیرد.

این مقام مسئول از تحقق ۱۰۵ درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سال ۹۸ خبر داد و افزود: سال گذشته ۶ هزارو ۲۱۱ مورد تعهد اشتغال شهرستان بود که ۶هزار و ۵۰۰ شغل محقق شد.

افشاری در این راستا ادامه داد: در سال ۹۹ نیز حدود ۶هزارو ۳۰۰ مورد اشتغال برای شهرستان پیش بینی شده که دستگاههای اجرایی باید با پرهیز از حاشیه ها با عنایت به رکود حاصل از وضعیت شیوع ویروس کرونا با شتاب بیشتری توان خود را معطوف جهش تولید و تعهدات پیش بینی شده نمایند.
فرماندار شهرستان همدان با اشاره به حجم قابل توجه نقدینگی سپرده های مردمی در بانک های استان، تاکید کرد: باید شرایط را برای سرمایه گذاری مردم در بخش های مختلف تولید فراهم و تسهیل کنیم تا شاهد جهش تولید باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.